Chat med webshoppen

Du er ved at tjekke den liste, du lavede. Har du fået købt alle gaverne? Har du fået købt alle madvarerne, som I får brug for. Det er jo jer, der skal holde jul for hele familien i år. I bliver i alt 16 mennesker. Så der skal købes store mængder ind. Forberedelserne skal planlægges.

Styr på gaverne

Derfor vil det være bedst, hvis du har styr på det der med gaverne. Ja, det ville faktisk være super, hvis du kunne få købt de sidste i dag, så du også får tid til at pakke dem ind – og derefter kan koncentrere dig om forberedelserne til julefesten. Du tjekker og dobbelttjekker listen. Du mangler at købe to gaver. Du går straks på nettet for at få den opgave ud af verdenen. Du finder det første produkt, som du skal købe. Men du kan ikke se, hvor stor den specifikke bluse er. Og du ved, at det er en bluse til en meget spinkel kvinde.

Hurtigt svar med Live Chat

Du åbner derfor den Live Chat, som webshoppen har – den Live Chat er passet godt. Du skriver og spørger, om hvilke størrelser, de har blusen i. Der går lidt tid. Så kan du se, at der er ved at blive svaret på dit spørgsmål. Du får at vide, at de har blusen i størrelse S, M, L og XXL på lager. XL er udsolgt.

Svaret fortæller dig, at du godt kan købe blusen. Men du vil lige være sikker. Har de den i den blå farve? Der går et kort øjeblik. Så får du at vide, at ja, den er på lager i blå farve – i størrelse S og M.

Du priser dig heldig. Siger tak for hurtigt svar på Live Chatten. Lægger blusen i kurven og køber den. Det gik hurtigt. Du fik klare og præcise svar. Og ja, nu venter du bare på, at blusen ankommer, så den kan blive pakket ind.